ورزش

حمایت جانانه مدیران منچستریونایتد از تن‌هاخ/ حتی اگر او ببازد…

حمایت جانانه مدیران منچستریونایتد از تن‌هاخ/ حتی اگر او ببازد…

اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد با وجود شکست سنگین ۳-۰ مقابل لیورپول در اولدترافورد، مورد حمایت تیم مدیریتی جدید باشگاه است.

عمر برادا مدیر اجرایی و دن اشورث مدیر ورزشی شیاطین‌سرخ، کمی قبل از شکست ۳-۰ در خانه مقابل لیورپول در روز یکشنبه، حمایت بلندمدت خود از این مربی هلندی را اعلام کردند.

برادا تأکید کرد که حتی اگر نتایج ضعیفی هم برای منچستریونایتد رقم بخورد، تن‌هاخ همچنان از حمایت کامل برخوردار خواهد بود. براده، ۴۶ ساله در این باره گفت: «آیا هنوز به اریک ایمان داریم؟ قطعاً. ما معتقدیم اریک مربی مناسبی برای ما است و به طور کامل از او حمایت می‌کنیم.»

تن هاخ در تابستان پس از پیروزی در فینال جام حذفی مقابل منچسترسیتی از اخراج نجات یافت و قراردادش تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد. این تصمیم توسط سهامدار جدید منچستر یونایتد، سِرجیم رتکلیف و دست راست او، سر دیو بریلسفورد، پس از بررسی گزینه‌های دیگر گرفته شد.

برادا و اشورث سپس پست‌هایی در این باشگاه گرفتند و ابراز خوشحالی کردند که سرمربی هلندی به کارش ادامه می‌دهد. برادا در این باره گفت: «در مورد قرارداد، این تصمیم قبل از ورود هر دوی ما گرفته شده بود. اما ما بسیار خوشحالیم که این تصمیم گرفته شده است. اریک کاملاً مورد حمایت ما قرار دارد و ما در این پنجره نقل و انتقالات بسیار نزدیک با هم کار کرده‌ایم. ما به کار نزدیک با او ادامه خواهیم داد تا بهترین نتایج را از تیم به دست آوریم.»

دن اشورث مدیر ورزشی سابق نیوکاسل، نزدیک‌ترین فرد به تن‌هاخ در ساختار مدیریت جدید است. دفتر او در نزدیکی دفتر تن‌هاخ در کمپ کارینگتونِ منچستریونایتد قرار دارد و او کاملاً هم‌نظر با مربی ۵۴ ساله است. اشورث ۵۳ ساله، گفت: «من از همکاری با اریک در این هشت هفته گذشته واقعاً لذت برده‌ام. وظیفه من این است که در هر راه ممکن از او حمایت کنم، خواه این پشتیبانی در حوزه نقل و انتقالات، پزشکی، روانشناسی یا جریان کاری در زمین تمرین باشد. هدف این است که تا جایی که ممکن است این موارد را از دوش او بردارم تا او بتواند تمام تمرکز خود را روی تمرینات و برنامه‌های بازی بگذارد و به موفقیت دست یابد.»

برادا و اشورث رهبری ساختار فوتبال در اولدترافورد را بر عهده دارند که شامل جیسون ویلکاکس ۵۳ ساله، قهرمان سابق لیگ برتر با بلکبرن، به عنوان مدیر فنی نیز می‌شود.

شکست یکشنبه عصر مقابل لیورپول، دومین شکست متوالی یونایتد پس از شکست ۲-۱ مقابل برایتون بود.

در همین رابطه: تن‌هاخ: من هری پاتر نیستم!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا